Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II - 320353 (Ostrava)

Generální finanční ředitelství nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II - 320353". Nástupní mzda je od 27 190 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II - 320353
Obor(y):
Administrativa , Finance
Obec:
Ostrava
Mzda:
od 27 190 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
Finanční úřad Ostrava III
Opavská 6177/74a
70800

Další informace o volném místu

Prosíme zájemce, aby se pečlivě seznámili s podmínkami výběrového řízení zveřejněných na webových stránkách FS ČR v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 320353" https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/8914658.

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 1. prosince 2022 tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna3200@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4hun2cu.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 320353 vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II – Ostrava III".

Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. leden 2023.

Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy.

Služba zahrnuje zejména:
- komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní
- komplexní výkon kontrolní a vyhledávací činnosti u více druhů daní i ve zvlášť složitých případech u specifických subjektů
- komplexní zpracování rozhodnutí v ojedinělých a zvlášť složitých případech daňové kontrolní činnosti mající návaznost i do dalších oblastí práva
- zpracování a vyhodnocování podnětů ke kontrolní činnosti a ukazatelů ekonomické činnosti podnikatelských subjektů
- zpracování stanovisek v procesně složitých případech daňového řízení včetně aplikace jiných právních předpisů a judikatury správních soudů

Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení (tarif+ další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 1 týdnem

TOPlist