Charita sv. Alexandra nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Vedoucí sociální služby chráněného bydlení Charity sv. Alexandra". Nástupní mzda je od 30 000 Kč.
Charita sv. Alexandra vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí či vedoucího sociální služby chráněného bydlení.
Požadujeme:
- VŠ/VOŠ dle zákona č. 108/2006 o sociálních službách.
- Trestní bezúhonnost, plná svéprávnost, zdravotní způsobilost;
- Pozitivní přístup k lidem s duševním onemocněním.
- Znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet)
- Výhodou zkušenost s informačními systémy (Equip, Portex, OK systém, a datovou schránkou).
- Schopnost pracovat individuálně i v týmu, dobré komunikační a organizační schopnosti.
- Orientace v oblasti sociálních služeb, sociální práce.
- Empatie, asertivita, spolehlivost, flexibilita, zodpovědný a aktivní přístup, respekt k druhým lidem, logické myšlení, odolnost vůči psychické zátěži, aktivní přístup k sebevzdělávání.
- Řidičský průkaz sk. B. (aktivní řidič).
- Zkušenosti s vedením týmu výhodou.
- Zkušenost z pobytové služby nebo s prací s osobami s duševním onemocněním výhodou.
- Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň sdílet své požadavky s pracovním týmem.
Co můžeme nabídnout:
- Zajímavou, smysluplnou a kreativní práci v přátelském menším kolektivu.
- Příležitost k seberealizaci a profesnímu rozvoji.
- Zástup za rodičovskou dovolenou: min. do dubna 2024
- Plný pracovní úvazek (37,5 hodin týdně), možnost domluvy na pružné pracovní době.
- Dovolená 25 dnů, příspěvek na stravování, podpora formou supervize, osobní vzdělávání, týmové akce, firemní akce.
- Finanční ohodnocení, dle dosažené praxe: min. 30 000 kč
- Termín nástupu dle dohody (pravděpodobně duben 2023)
Náplň práce:
- Jednání se zájemci o sociální službu.
- Zajišťování agendy zájemců a uchazečů o sociální službu.
- Jednání s úřady, opatrovníky a rodinnými příslušníky stávajících uživatelů.
- Individuální práce s uživateli, podílení se na individuálním plánování.
- Vedení dokumentace chráněného bydlení.
- Aktualizace standardů kvality sociálních služeb.
- Zajišťování činností při sociálním poradenství.
- Činnosti vedoucí ke zprostředkování kontaktu se společenským prostředím uživatelů služby.
- Pomoc při uplatňování práv a oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí uživatelů služby.
- Vzdělávání se v příslušné odbornosti se zaměřením na službu CHB pro osoby s duševním onemocněním.
- Držení pohotovosti na telefonu podle rozpisu služeb střediska chráněného bydlení.
- Dle potřeby spolupracovat s ostatními středisky organizace. Případně řešit úkoly dané ředitelem organizace.
- Vedení týmu, organizace práce týmu, vedení porad.
- Zodpovědnost za chod a slaďování činnosti služby s platnými právními normami.
- Vedení potřebné administrativy, podílení se na psaní projektových žádostí, týkajících se služby, na finančním zajištění služby.
- Zástup za pracovníka v soc. službách v nezbytných případech.
V případě zájmu o námi nabízenou pracovní pozici zašlete svůj životopis a motivační dopis do 3. 2. 2023 na e-mail.: hana.gumpingerova@alexandr.charita.cz
Zasláním životopisu a motivačního dopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby výběrového řízení. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu výběrového řízení.
Charita sv. Alexandra si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit, příp. nabízené místo neobsadit.
Poslední změna: před 10 měsíci