Vedoucí personálního oddělení / mzdová účetní (Ostrava)

Ostravské opravny a strojírny, s.r.o. nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Vedoucí personálního oddělení / mzdová účetní". Nástupní mzda je 25 000–30 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Vedoucí personálního oddělení / mzdová účetní
Obor(y):
Administrativa , Finance
Obec:
Ostrava
Mzda:
25 000–30 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Vysokoškolské
Adresa pracoviště:
Ostravské opravny a strojírny, s.r.o.
Na Valše 237
702 00 Ostrava 2

+420 596 172 214

Další informace o volném místu

Místo výkonu práce: Na Valše 237/21, Ostrava-Přívoz

1. kontakt e-mailem.

Baví Vás mzdová problematika, nábor, HR marketing, employee branding, a máte s těmito oblastmi praktické zkušenosti? … Pak možná hledáme právě Vás!

Co budete dělat:
- Budete se podílet na zpracování mezd zaměstnanců, včetně ročního zúčtování, nemocenských dávek, srážek ze mzdy, exekucí
- budete zaštiťovat celou personální agendu (nástupy, výstupy, …)
- budete mít na starost lékařské prohlídky, rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
- pro plynulý chod firmy budete zodpovídat za celý nábor nových pracovníků (inzerce, selekce CV, pohovory, on-boarding, …), a s tím je spjato i plánování nákladů
- ruku v ruce s náborem jde i dobrý HR marketing
- prakticky denně budete poskytovat pracovněprávní rady svým kolegům
- kromě komunikace s kolegy a vedením firmy, budete komunikovat i s úřady
- nejvíce budete spolupracovat se mzdovým oddělením a vedením společnosti
- využijete zde svou kreativitu (inzerce, …)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- pohybujete se v personalistice a mzdové problematice alespoň 5 let, znáte chod a potřeby výrobní společnosti
- máte ukončené SŠ vzdělání, výhodou je ukončené VŠ vzdělání
- oblast pracovního práva a mezd Vám říká šéfe
- umíte najít a obsadit šikovné zaměstnance pro výrobní pozice, ale i do vyššího managementu
- s přehledem zpracujete mzdy
- rádi a na úrovni si povídáte s lidmi, umíte jim poradit a dotáhnout věci do konce
- pracujete rádi samostatně, ale umíte se přehodit i na týmovou práci (mzdové odd., vyšší management,…)
- Vaše práce je zorganizovaná, i když se případně dostanete do stresu
- na denní bázi užíváte MS Office (tabulky, nabídky, reporty…) a mzdový systém

Co vám můžeme nabídnout:
- a vaši praxi Vás patřičně ohodnotíme (vy nám=my vám)
- naším poděkováním za odvedenou práci jsou každoroční bonusy 10 000 Kč
- v práci budete potkávat optimisty, jako jste vy
- budete mít dobrý pocit z toho, že vaše práce má smysl
- dobře se najíte v naší jídelně, a skoro nic za to nezaplatíte
- jsme řádná firma, ne agentura!
- získáte 5 týdnů zasloužené dovolené
- jsme stabilní společnost - působíme na trhu od roku 1847
- máte široký prostor pro osobní život - příjemná pracovní doba 7-15 h
- dohodneme se na Vašem nástupu
- zástup za RD

Ano, rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme, zda jsme pro ně u nás našli zajímavou pozici. Napište nám.

Zaměstanecké výhody: práce na HPP v 1 směnném provozu, věrnostní příspěvek 10 000 Kč, závodní stravování, 5 týdnů dovolené, práce v kmenu

Kontakt na zaměstnavatele

Mgr. Barbora Dostálová
+420 596 172 214
personalni@oossro.cz

Rozšiřte nabídku práce dál


Poslední změna: 20.2.2020

TOPlist