Asistent / Asistentka vedení společnosti (Ostrava)

F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s. nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Asistent / Asistentka vedení společnosti". Nástupní mzda je od 28 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Asistent / Asistentka vedení společnosti
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Ostrava
Mzda:
od 28 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
VŠ Bakalářské
Adresa pracoviště:
F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.
Vítkovická 1994/22
70200

Další informace o volném místu

1. kontakt e-mailem. Své CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní uvedené požadavky.

Náplň práce:
- komplexní zajištění administrativy společnosti;
- sepisování obchodní korespondence společnosti;
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
- monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů;
- personalistika - vedení komplexní personální evidence, vedení osobní evidenci zaměstnanců v listinné i elektronické podobě, evidence pracovně-lékařských prohlídek, kontrola docházky zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, komunikace s uchazeči o zaměstnání a zajištění pracovních pohovorů, objednávka kurzů a školení pro zaměstnance, zajištění pracovních cest zaměstnanců.

Požadujeme:
- VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru)
- znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů, GDPR);
- praxe v oblasti obchodu a personalistiky nejméně 3 roky;
- výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet);
- výhodou řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič;
- pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup, ochota se dále sebevzdělávat v oboru;
- dobré organizační a interpersonální dovednosti;
- odolnost vůči stresu

Nabízíme:
- úvazek 20-40 hodin týdně
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 4 měsíci

TOPlist