Administrativní pracovník - administrátor e-shopu (Ostrava)

SNABYTEK COMPANY s.r.o. nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Administrativní pracovník - administrátor e-shopu". Nástupní mzda je 18 000 – 20 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Administrativní pracovník - administrátor e-shopu
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Ostrava
Mzda:
18 000 – 20 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Střední odborné (vyučen)
Adresa pracoviště:
SNABYTEK COMPANY s.r.o. - Moravská Ostrava
28. října 2592/153

Další informace o volném místu

1. kontakt e-mailem, telefonicky, osobně. Tel.: 773 452 282, e-mail: info@snabytek.cz

Hledáme administrátory pro naše nově budovaný eshop.
Pracoval jste v e-commerce a máte zkušenosti z tohoto odvětví? Chcete se podílet na rozvoji nového projektu od základu? Máte rádi výzvy? Tak toto je ta správná výzva! Neváhejte a pošlete nám vaše CV. Hledáme nové kolegy do týmu, kteří vybudují nové technické řešení.

Náplň práce:
Stanete se součástí kolektivu. Vaši zákazníci budou nejen návštěvníci eshopu, ale budou jimi i vaši kolegové, kteří budou chtít po vás úkoly a práci. Příprava, kontrola... Vaše vizitkou budou spokojení kolegové, ale také zákazníci, kteří vám dají referenci jak byli spokojeni. Budete se starat o vzhled eshopu, budete aranžovat a sem tam i vystavovat zboží. Budete přijímat a vydávat zboží, objednávky. Budete vystavovat doklady, pracovat s pokladnou. Budete se vzdělávat a získáte nové bohaté zkušenosti, které očekáváme, že budete předávat našim zákazníkům, kolegům, aby jsme docílili maximální spokojenosti.

Co nabízíme:
Zázemí velké společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje. Budeme se podílet na vašem osobním rozvoji a získání nových vědomostí a zkušeností. Vaši novou práci se budeme snažit udělat zábavnou, atraktivní a zároveň se budeme snažit, aby Váš plat byl k vaší spokojenosti. Nabízíme osobní ohodnocení a motivaci. Nabízíme práci v nově připravovaném PROJEKTU, který nabídne mnoho nových funkcí. A jak je o nás známo - BUDE TO VELKÉ.

Požadujeme:
- vlastní organizace práce
- plánování a provádění marketingových strategií on-line
- vývoj, implementace, realizace a řízení strategie obchodování v našem internetovém obchodě,
- zákaznický servis ( identifikace potřeb, ověřování stížnosti, analýza příčiny rezignace ze služby, atd.).
- řízení expozice v našem internetovém obchodě (cena, popis, fotografie)
- dohled nad cenovou politikou v internetovém obchodě (ceny, obchodní podmínky)
- analýza efektivity provedených marketingových aktivita a prodeje
- navrhovaná nová řešení, která zlepšují účinnost a kvalitu prodeje v našem internetovém obchodě
- zodpovědnost za plnění stanovených plánů,
- samostatná realizace obchodních případů
- práce s kompletním balíkem OFFICE.
- práce v online světě...

Zaměstnanecké výhody: osobní Notebook, firemní zvýhodněný neomezený tarif s daty, až 25 dní dovolené

Úvazek: 20-40 hodin týdně

Nástup ihned

POKUD VÁS NABÍDKA OSLOVILA, POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ ŽIVOTOPIS, na základě kterého Vás pozveme na osobní pohovor.

Životopisy s fotografií zasílat na e-mail: info@snabytek.com s předmětem "ŽIVOTOPIS ADMIN ESHOP". Případné dotazy na tel. č.: 773 452 282.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 4 měsíci

TOPlist